Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Producten
Producten
Producten
Producten
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Automatisering & systemen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Over ons
Referenties
Referenties
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Over ons
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Kennisbank
Heftrucks
Heftrucks
Kennisbank
Kennisbank
Kennisbank
Wet- & Regelgeving
Kennisbank
Kennisbank
Veiligheid
Jungheinrich - leverancier van intralogistieke oplossingen
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Shop
Wilt u meer transparantie en veiligheid in uw magazijn? Met onze digitale fleet management oplossingen houdt u altijd zicht op de kosten, inzet en benutting van trucks uit uw vloot. Door middel van gedetailleerde kosten- en productiviteitsanalyses, digitale toegangsregeling en de registratie van schokken kunt u de inzet van de vloot verbeteren, uw bedrijfskosten verlagen en de interne veiligheid verhogen.
Gebruik onze web-based fleet management software om de machines en trucks in uw magazijn transparant te beheren. Ons vlootbeheer portfolio wordt voortdurend uitgebreid met nieuwe functies voor een slimmer beheer van uw vloot. Beslis op basis van uw behoeften welke modules u wilt inzetten binnen het fleet management systeem.
Wilt u de veiligheid in uw magazijn verhogen en tegelijkertijd de kosten voor truckschade beperken? Dankzij een toegangsregeling kunt u eenvoudig bepalen wie wanneer in welke magazijntruck mag rijden en kunt u de transparantie over het gebruik van uw trucks vergroten. Dit verhoogt het verantwoordelijkheidsgevoel van uw medewerkers en vermindert schade aan uw trucks op de lange termijn.
Verminderde focus of vermoeidheid kan het risico op ongevallen verhogen, waardoor niet alleen de truck, maar ook de infrastructuur in het magazijn schade oploopt. Met de intelligente schoksensor blijft geen enkele beschadiging meer onopgemerkt, zodat u eventuele schade snel kunt herstellen en de risico's tot een minimum kunt beperken.
Stilstand door hoge slijtage kost tijd en vermindert de efficiëntie van uw vloot. De diverse checklists geven u een uitgebreid overzicht van de huidige toestand van uw vloot en stellen u in staat uw onderhoud op de lange termijn te optimaliseren. Tegelijkertijd minimaliseert u het risico voor uw medewerkers door ervoor te zorgen dat de trucks geschikt zijn om te rijden.
Weet u niet of uw truckvloot op de verschillende locaties efficiënt wordt ingezet en of uw huidige vloot wel de juiste is? Met de Jungheinrich Fleet Management oplossingen krijgt u goed onderbouwde inzetanalyses en daarmee een snel overzicht van de daadwerkelijke benutting van uw magazijntrucks. Zo kunt u gemakkelijk ongebruikte capaciteit identificeren en de samenstelling van uw vloot blijvend optimaliseren.
Optimaliseer de kosten-batenverhouding van uw vloot op basis van transparante overzichten van alle relevante kosten. Dankzij veelzijdige analysemogelijkheden, zoals de evaluatie van servicekosten of bedrijfsuren per heftruck, heeft u altijd een exact kostenoverzicht en kunt u beslissingen nemen op basis van actuele informatie.
Neem beslissingen over uw truckvloot op basis van actuele gegevens en niet op onderbuikgevoel. Het Jungheinrich FMS biedt u te allen tijde een overzicht van uw vlootstructuur en volledige controle over de bedrijfsuren van uw heftrucks. Zowel in detail voor afzonderlijke vestigingen als over vestigingen heen.
Is vlootbeheer slechts een deel van uw takenpakket en ontbreekt het u aan tijd om een overzicht van de vloot te krijgen? Dankzij persoonlijke instellingen en limieten wordt u automatisch geïnformeerd over alle voor u relevante incidenten met betrekking tot de vloot. Zo vermindert u uw werkdruk en kunt u zich concentreren op uw kernactiviteiten.
Eenvoudige integratie van de vlootgegevens in het bestaande IT-landschap
De moderne interface tussen het Jungheinrich fleet management platform en het IT-systeem maakt een effectieve uitwisseling van gegevens en controle-informatie mogelijk. De toepassing varieert van het leveren van gegevens voor de eigen business intelligence systemen van de klant tot integratie in toegangsregelingssystemen en het maken van uitgebreide (data)dashboards.
Gecertificeerde informatiebeveiliging ISO/IEC 27001: bij de ontwikkeling en ingebruikname van onze digitale oplossingen passen wij de hoogste beveiligingsnormen toe om uw informatie te beschermen.
Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: internationale en industriebreed erkende standaard voor informatiebeveiliging in de auto-industrie. TISAX® is een geregistreerd handelsmerk van de ENX Association. Het resultaat is uitsluitend beschikbaar op het ENX portaal (TISAX® en TISAX® resultaten zijn niet bedoeld voor het grote publiek): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/
Locatiespecifieke resultaten: TISAX® Label
Nieuwsbrief
Nu aanmelden