Ons uitgebreide product- en serviceportfolio is de basis voor ons succes. Jungheinrich neemt hiermee een unieke positie in op de markt. Wij kunnen iedere klantvraag beantwoorden met een maatwerk oplossing, klaar voor gebruik en passend bij de bedrijfsvoering. Op ons hele portfolio is dezelfde hoogstaande kwaliteit van toepassing. Bovendien zijn onze producten en diensten naadloos op elkaar afgestemd, waardoor alle mogelijke combinaties en uitbreidingen realiseerbaar zijn. Dit businessmodel verhoogt de geloofwaardigheid van ons merk en geeft onze kleur geel een gouden glans.
Aan de basis van ons businessmodel liggen de drie basale vragen die de kern van onze missie samenvatten:
Het organigram van Jungheinrich Nederland is onderverdeeld in zeven businessthema’s. Alle businessthema’s hangen nauw met elkaar samen, gefocust op het verwezenlijken van onze missie. De businessthema’s zijn: Marketing & Office Support, Intralogistic Solutions, Rental/Used Equipment/Workshop, After Sales, Sales Series, Finance & Control en Human Resources. Elke afdeling, bijvoorbeeld Legal of onze webshop Profishop, valt onder een businessthema. Zij versterken elkaar en samen staan we klaar voor onze klanten.
We volgen een strategie van één merk. Onder het overkoepelende merk van Jungheinrich vallen een aantal dochterondernemingen en producten.
Heeft u nog vragen?