Stef Linssen Senior Accountmanager

Commerciële buitendienst

Hier werken onze Account Managers: collega’s die de relatie met onze klanten onderhouden en die samen met hen steeds op zoek zijn naar de beste logistieke oplossing. Dat betekent dat je enerzijds de belangen van bestaande klanten snel moet kunnen doorgronden om hen te adviseren over ons portfolio, en anderzijds dat je prospects tijdig herkent en hen weet te overtuigen van de kracht van ons merk. Heb jij een positieve drive en zie jij overal kansen om te verzilveren? Boek jij graag klinkende resultaten, het liefst in samenwerking met een professioneel team? Ben je gemotiveerd om een trouwe klantenkring op te bouwen en uit te breiden? Lees dan de verhalen van jouw toekomstige collega’s en laat je door hen enthousiasmeren!

Daphne Slinger accountmanager

Daphne Slinger, Account Manager

“Verkopen doe je samen.”
Geel bloed sinds oktober 2016

“Bij Jungheinrich sta ik de ene dag met mijn kaplaarzen tussen de kippen en de dag erna met mijn pumps in een enorm warehouse. Die dynamiek maakt deze functie erg uitdagend. In mijn beginperiode heb ik veel trainingen gevolgd om de producten te leren kennen, zowel in Nederland als in Duitsland. Ik ging op pad met collega’s uit mijn team en ook met monteurs die werkzaam zijn in mijn gebied. Die eerste periode was intensief en leerzaam. Je hebt die technische kennis nodig om geloofwaardig te zijn, zeker als vrouwelijk verkoper. Tijdens onderhandelingen word ik daar wel eens extra op getest, maar wanneer ik dan alle vragen kan beantwoorden en de deal binnenhaal, vergeten ze mij nooit meer. Onlangs heb ik een groot new business project gescoord, waarbij ik vanaf het allereerste begin betrokken was. Ik had enorm mijn best gedaan om bij die organisatie een ingang te vinden en als dat dan lukt… wow, wat een mooie ervaring! Tegelijkertijd weet ik maar al te goed dat het zonder mijn team nooit was gelukt. Natuurlijk, als Account Manager ben ik het aanspreekpunt voor de klant, maar verkopen doe je samen.”

Jeroen Drenth accountmanager

Jeroen Drenth, Account Manager,

“Dit bedrijf is echt een onderdeel van mijn leven geworden.”
Geel bloed sinds mei 2017

“Een recruiter benaderde mij voor een mooie salesfunctie bij Jungheinrich. Tijdens het wervingstraject werd het vuur mij behoorlijk aan de schenen gelegd. Hierdoor kreeg ik het gevoel dat Jungheinrich zeker niet over één nacht ijs gaat en dat is goed, als je bedenkt dat klanten het je ook flink lastig kunnen maken. Ik heb veel plezier in mijn werk hier en dat zie je terug in de prestaties. Na het behalen van mijn persoonlijke doelstelling voor 2017 werk ik nu zelfstandig als Account Manager. Dat is tot nog toe de grootste winst die ik heb geboekt, en ik hoop mettertijd door te stromen naar een functie als Senior Account Manager. Deze baan stopt niet om 17:00 uur; Jungheinrich is echt een onderdeel van mijn leven geworden. Ik spreek mijn collega’s veel, vooral telefonisch, en daardoor ontstaat een sterke band. Iedere week heeft z’n piekmomenten, dus het is belangrijk dat je een goede structuur inbouwt en dat je de discipline ontwikkelt om je daaraan te houden. Wat ik nieuwe collega’s wil meegeven, is dat zij authentiek moeten blijven. Je kunt hier dingen echt op je eigen manier doen, zolang dit de resultaten ten goede komt.” 

Marco Roubos Senior accountmanager

Marco Roubos, Senior Account Manager,

“Jungheinrich is groot, maar ik voel mij geen nummer.”
Geel bloed sinds september 2017

“Bij Jungheinrich verkoop je een tastbaar product. Wij hebben op alle vragen een antwoord, maar als Account Manager moet je goed doorvragen om tot een passende oplossing voor die ene klant te komen. Dat leer je ook tijdens de trainingen: de juiste vragen stellen en goed luisteren. Jungheinrich is natuurlijk een groot bedrijf, maar ik voel mij nooit een nummer. Dat familiegevoel merk je meteen als je binnenkomt. We zijn allemaal trots op het bedrijf en op de goede producten die wij verkopen. Ik werk vanuit huis, ben veel onderweg in mijn eigen gebied, maar ben toch steeds in contact met mijn collega’s om zaken te organiseren en te weten wat er bij hen speelt. Langzamerhand loopt mijn agenda vol met afspraken en bezoeken, waarbij ik heel goede ondersteuning krijg vanuit de binnendienst. Dus voor al het aanstormend talent: ga in gesprek met Jungheinrich! Je bent koning in je eigen gebied en je komt overal. Dat maakt deze functie enorm dynamisch.”

Stef Linssen Senior Accountmanager

Stef Linssen, Senior Account Manager

“We hebben alles zelf in huis en dat maakt ons uniek.”
Geel bloed sinds mei 2015

“Ik werk nu al een paar jaar bij Jungheinrich en ik leer nog iedere dag. Vanuit mijn functie ben ik baas in mijn eigen rayon en heb ik enorm veel vrijheid. Dat betekent echter ook dat je over de discipline moet beschikken om je werk te organiseren. Ook inlevingsvermogen is belangrijk, zodat je het totaalplaatje voor de klant snel kunt visualiseren. De trainingen en bijscholingen helpen daarbij en daarnaast werk ik ook veel samen met onze productspecialisten. Wij hebben alles zelf in huis en dat maakt ons uniek. Klanten willen ontzorgd worden, en met één aanspreekpunt kun je dat snel en gericht regelen. De verkoopresultaten zijn leidend, maar nog belangrijker is het dat je je blijft ontwikkelen. Zelfs als starter of als schoolverlater krijg je hier de kans om jezelf te bewijzen, met alle doorgroeimogelijkheden van dien. Je zou hier 24/7 kunnen doorwerken, maar het is de kunst om hierin de balans te vinden. Dat lukt door je laptop regelmatig open te klappen en ook weer op tijd dicht te doen. Leren, jezelf ontwikkelen en daardoor steeds beter worden: dat is top.”

Thijs Fleers, International Key Account Manager

“We kijken niet naar de dag van vandaag, maar naar morgen.”
Geel bloed sinds november 2013

“Ik ben begonnen in een sales traineeship en dat contact met veel verschillende collega’s heeft mij veel gebracht. Samen met het theoretisch kader vanuit mijn studie zorgde dit ervoor dat ik snel doorgroeide naar Senior Account Manager en in mei 2016 naar International Key Account Manager. In deze rol werk ik samen met leuke collega’s in een internationale omgeving. Eens in de drie maanden ga ik naar het buitenland. Met mijn klanten werk ik op strategisch niveau. Wij kijken niet naar de dag van vandaag, maar naar morgen. Daardoor kan ik inspelen op hun koers en hun strategie. Veel klanten streven dezelfde doelen na, maar je hebt wel te maken met meerdere vestigingen en verschillende culturen. Mijn week is daardoor nooit hetzelfde. Ik maak veelal kwartaalafspraken met klanten om de voortgang te bespreken. Meestal zit ik dan met het senior management aan tafel. Verder heb ik een aantal vaste interne afspraken, om ervoor te zorgen dat collega’s op de hoogte zijn van wat er bij mijn klanten speelt. En dan houd ik mij ook nog bezig met (grote) internationale projecten en new business. Never a dull moment!”

Bekijk onze vacatures

Heeft u nog vragen?