Onderhoud en service
Onderhoud en service
Jungheinrich biedt een omvangrijk aftersalesprogramma
Beweeg de muis over de afbeelding om te vergroten
Advies nodig? Vraag hier een adviesgesprek aan.
Kenmerken
- Langdurige beschikbaarheid en zekerheid van uw magazijnsysteem
- Telefonische support of afstandsonderhoud / service ter plaatse
- Meer dan 3.000 eigen servicetechnici in heel Europa
De eisen van onze klanten vormen de basis voor ons succesvolle serviceconcepten met eigen klantenservicemonteurs en partnerbedrijven. Het servicespectrum strekt zich uit van de dienstverlening per hotline en afstandsonderhoud tot aan de service bij u ter plaatse. Inspecties en onderhoudsbeurten, storingsregistraties, verhelpen van storingen, reparaties en de levering van vervangingsonderdelen maken deel uit van ons omvangrijke after sales programma.
De voordelen op een rij
-
Individuele onderhoudsconcepten voor individuele behoeften
De services kunnen apart of als servicepakket individueel met de klant overeengekomen worden. De serviceorganisatie van Jungheinrich werkt met een Europabreed netwerk en eigen servicemonteurs. Meer dan 110 monteurs in Nederland resp. ongeveer 3.000 in heel Europa zorgen voor een lange levensduur van uw logistieke systeem.