Call4Service
0172 44 67 89 Service-Hotline
Joint venture Jungheinrich en Fricke
01/16/2019

Jungheinrich en Fricke richten joint venture op

Gemeenschappelijke onderneming voor de verkoop van heftruckonderdelen
Toegang tot nieuw marktpotentieel binnen e-commerce en aftermarket
Jungheinrich AG en Fricke Groep combineren hun expertise op het gebied van intralogistiek en de verkoop van heftruckonderdelen. .

Christian Erlach, Sales & Marketing Jungheinrich Board: “Het zijn onze klanten die profiteren van onze nauwe samenwerking met Fricke. De e-commerce expertise van Fricke in combinatie met de kennis van Jungheinrich van heftrucks en service bieden uitstekende mogelijkheden voor een zeer klantvriendelijke levering van heftruckonderdelen.”

“Jungheinrich en Fricke zijn twee familiebedrijven met gemeenschappelijke waarden. We delen dezelfde passie voor technologie en we hebben elk een sterke focus op onze klanten. Jungheinrich is een innovatieve leider met hoogwaardige producten. We zijn ervan overtuigd dat we samen onze huidige en toekomstige klanten echte toegevoerde waarde kunnen bieden”, zegt Hans-Peter Fricke, Managing Director en eigenaar van Fricke Groep.

Over Fricke

Sinds 1923 is Fricke actief op de internationale markthandel van onderdelen, landbouwmachines, commerciële voertuigen en tuinbouwtechnologie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Heeslingen, Duitsland. Bij Fricke Groep werken 2.317 medewerkers, waarvan 194 stagiaires en trainees. De omzet van Fricke Groep bedroeg in 2017 meer dan 700 miljoen euro.

Heeft u nog vragen?