Service abonnementen

Service abonnementen

Overzicht Jungheinrich service abonnementen

Preventieve serviceAll-in serviceObject Schade regeling
Periodiek onderhoud voorkomt onnodige slijtage aan uw heftruck. Tijdens de service beurten kunnen eventuele defecten bovendien vroegtijdig worden gesignaleerd en hersteld. Zo voorkomt u grote schade achteraf.Full Service is een all-in service abonnement. Alle kosten voor onderhoud, BMWT-keuringen en onvoorziene reparaties (exclusief schades) zijn begrepen in het vaste, maandelijkse tarief. Het arbeidsintensieve opmaken van de bedrijfskosten en controleren van de facturen behoort definitief tot het verleden.

Met ons full service service abonnement + Object Schade Regeling heeft u geen omkijken meer naar schade. De schadeherstelkosten zijn voor onze rekening* en wij zorgen voor een supersnelle reparatie.

 

Meer informatie over OSR

Neem contact met ons op.

Wat houden de abonnementen in?

Preventieve serviceAll-in service
Het Jungheinrich abonnement voor preventief onderhoud omvat alle periodieke service beurten. U hoeft nergens meer aan te denken, want wij plannen alles voor u. Op basis van uw inzetomstandigheden wordt het juiste onderhoudsinterval vastgesteld en een gunstig tarief afgesproken.Met Full Service kunnen wij ook uw benodigde overcapaciteit minimaliseren, want u hoeft niet langer rekening te houden met onderhoud en keuringen. Wij zorgen ervoor dat u altijd de beschikking heeft over de vooraf afgesproken capaciteit.

Voordelen service abonnementen

Preventieve serviceAll-in service
  • Optimale bedrijfszekerheid door gestructureerd onderhoud
  • Onderhoudsplanning door Jungheinrich service
  • Geen onverwachte tegenvallers in reparaties
  • Altijd beschikking over gegarandeerde capaciteit
  • Optimale bedrijfszekerheid door gestructureerd onderhoud
  • Onderhoudsplanning door Jungheinrich service
  • Inclusief gratis jaarlijkse BMWT-keuring
  • Eenvoudig budgetteren met minimale administratie
  • Recht om gebruik te maken van Jungheinrich 24/7-service

* Met uitzondering van zg. ‘total loss’-gevallen. 

Servicemelding

Noodmelding?
Bel ons: 0172 44 67 77
(24 uur per dag bereikbaar)

Servicemelding via internet doorgeven

Contact

Neem contact met ons op >

Of bel 0172 44 67 89.

Meer over Jungheinrich service

Meer over 24/7-service